- Preşcolaritatea (3-6 ani)
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: analitic (parte componentă) Autor: Golu, Florinda Responsabilitate: Florinda Golu Limba: Română În: Manual de psihologia dezvoltării/ Florinda Golu. Iași, 2015. p. 98-127 Subiect: psihologia dezvoltării Subiect: dezvoltare umană Subiect: preşcolaritate Note conţinut (cuprins): Cuprins: Stadiile preşcolarităţii (p. 98-99), Creşterea fizică şi dezvoltarea motorie (p. 100-101), Achiziţiile intelectuale (p. 102-104), Limbajul şi comunicarea cu ceilalţi (p. 105), Structurile emoţionale şi de personalitate ale preşcolarului: Desenul proiectiv ca expresie sintetică a personalităţii copilului (p. 108-111), Identificarea (p. 112-114), Identitatea de gen, constanţa şi consistenţa genului (p. 115), Dezvoltarea psihomorală (p. 116); Jocul: stadii, tipuri (p. 117-119), Jocul ca modalitate terapeutică (p. 120-121), Grădiniţa şi rolurile ei (p. 122-124), Învăţarea la vârsta preşcolară (p. 125-127)
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică