- Noţiuni de marketing (partea a II-a)
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: analitic (parte componentă) Responsabilitate: dr.Radu Mihalcea, dr.Armenia Androniceanu Limba: Română În: Management: fundamente, interferenţe, studii de caz, soluţii/ dr.Radu Mihalcea, dr.Armenia Androniceanu. Bucureşti, 2000. p. 113-134 Subiect: management Subiect: marketing strategic Note conţinut (cuprins): Cuprins: Ciclul de viaţă familial (p. 113), Ierarhia necesităţilor propusă de Maslow (p. 114), Decizia de cumpărare (p. 115-116), Comportamentul instituţiilor ca şi clienţi (p. 117), Comportamentul clienţilor industriali (p. 118-119), Comportamentul clienţilor din organizaţiile comerciale (p. 120), Comportamentul organizaţiilor guvernamentale (p. 121), Determinarea preţului produselor şi serviciilor (p. 121)-125, Acordarea rabatului (p. 126-127), Marketingul strategic (p. 128-134)
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică