- Cultură şi identitate. Prezentări ale identităţii culturale
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: analitic (parte componentă) Limba: Română În: Comunicare, relații publice și globalizare/ coordonator Adela Rogojinaru. București, 2007. p. 133-492 Subiect: comunicare Subiect: relaţii publice Subiect: globalizare Subiect: cultură Subiect: identitate culturală Subiect: balcanism Subiect: ortodoxie Subiect: Banat Subiect: cultură globală Note conţinut (cuprins): Cuprins: Industria de sens: Câteva repere pentru o reflexie critică asupra identităţii (p. 133-138), Europa unită - Dorinţe, valori, norme (p. 139-143), Balcanismul - O marcă identitară controversată (p. 144-153), Ortodoxia ca element definitoriu în construirea identităţii româneşti. Cazul Nae Ionescu (p. 154-163), Comunicarea bibliografică între identitate şi pluralism cultural (p. 164-167), Tinerii din România faţă în faţă cu provocarea Internetului (p. 168-187), Banatul - Spaţiu multi-sau intercultural? (p. 188-205), Identitate culturală în publicitatea românească (p. 206-217), Interculturalitatea în spaţiul transilvan: Între real, ideal şi coşmar (p. 218-228), Moartea şi ritualurile ei adiacente în discursul celorlalţi despre noi (p. 229-243), Limbă şi alteritate etnică: Rederinţe depreciative în presa românească actuală (p. 244-257), Dinamici identitare. Repere psiho-sociale şi educaţionale (p. 258-270), Interculturalitate şi globalizare. Promovarea dialogului intercultural prin afirmarea diferenţei (p. 271-279), Patrimoniu imaterial şi comunicare interculturală (p. 280-284), Reflectarea non-verbală a diferenţelor de poziţie socială în teatrul interbelic (p. 285-292), Diversitate culturală şi comunicaţională în România 2000-2004 (p. 293-315), Reprezentările culturale şi figuri ale alterităţii în cadrul unei noi forme de comunicare: sms-ul la adolescenţi (p. 316-331), Modalităţi de perpetuare a identităţii minoritare narative (p. 332-344), McLumea şi cultura publicitară (p. 345-353), În Kosovo, conflictul între civilizaţii n-a mai avut loc (p. 354-378), Contribuţia minoritarului la cultura majoritară despre dubla identitate culturală (p. 379-366), Metamorfozele publicităţii (p. 387-397), Comerţul cu arta contemporană în Europa (p. 398-414), Cultură globală - radiografia unui bestseller: Stăpânul inelelor şi Harry Potter (p. 415-425), Imaginea publicitară şi asupra picturii (p. 426-437), SMS: practica de scriitură contemporană şi cultura juvenilă (p. 438-454), Motivarea angajaţilor din instituţiile de presă (p. 455-460), Un aspect al globalizării lingvistice: ,,ROMGLEZA" (p. 461-477), Utilizarea tematicii identitare naţionale şi europene în discursurile electorale din 2004 - Între justificativ, prospectiv şi simplă retorică (p. 478-492).
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică