- Mass-media şi influenţa lor
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: analitic (parte componentă) Autor: Van Cuilenburg, J.J. Autor alternativ: Scholten, O. Autor alternativ: Noomen, G.W. Responsabilitate: J.J.Van Cuilenburg, O.Scholten, G.W.Noomen Limba: Română În: Ştiinţa comunicării/ J.J.Van Cuilenburg, O.Scholten, G.W.Noomen. Bucureşti, 1998. p. 206-243 Subiect: comunicare Subiect: informaţie Subiect: mass-media Note conţinut (cuprins): Cuprins: Introducere (p. 206-207), Receptorul ca obiectiv: microefectele (p. 208-210), Microefectele şi raza de acţiune mediatică (p. 211-216), Efectele la micronivel: interpretare şi prelucrare (p. 217-226), Microefectele: abordarea din unghiul teoriei ,,utilizare şi satisfacţie" (p. 227-230), Societatea ca obiectiv: macroefectele (p. 231-238), Studiul integrant al efectelor (p. 239-243)
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică