- Analiza mesajelor: Analiza de conţinut
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: analitic (parte componentă) Autor: Van Cuilenburg, J.J. Autor alternativ: Scholten, O. Autor alternativ: Noomen, G.W. Responsabilitate: J.J.Van Cuilenburg, O.Scholten, G.W.Noomen Limba: Română În: Ştiinţa comunicării/ J.J.Van Cuilenburg, O.Scholten, G.W.Noomen. Bucureşti, 1998. p. 111-147 Subiect: comunicare Subiect: informaţie Subiect: analiza mesajelor Subiect: analiză de conţinut Subiect: lizibilitate Note conţinut (cuprins): Cuprins: Ştiinţa comunicării ca studiu empiric (p. 111), Analiza de conţinut - o definiţie (p. 112-113), Analiza de conţinut, o scurtă retrospectivă (p. 114-117), Finalizarea analizei şi domeniile de aplicaţie (p. 117-119), Fazele de analiză (p. 120-123), Două teme: ,,manifest vs latent" şi ,,cantitativ vs calitativ" (p. 124), Analiza aserţiunilor evaluative a lui Osgood: o paradigmă înnoitoare (p. 125-126), Text şi discurs: analiza structurilor discursive (p. 127-132), Dificultatea şi uşurinţa de a citi: lizibilitatea ca obiect de cercetare (p. 133-136), Analiza de conţinut şi aspectele decizionale (p. 137-140), Analiza cu ajutorul calculatoarelor (p. 141-147)
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică