- Comportamentul într-o societate şi calităţile unui specialist în comunicare
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: analitic (parte componentă) Autor: Moarcăş, Octavian Responsabilitate: dr. Octavian Moarcăş Limba: Română În: Management în comunicarea şi promovarea afacerilor economice/ dr. Octavian Moarcăş. Piteşti, 1999. p.71 Subiect: management Subiect: afaceri economice Subiect: comunicare Subiect: comportament Note conţinut (cuprins): Cuprins: Comportamentil: Comportamentul nativ (p. 73-76), Comportamentul întărit (p. 77), Comportamentul ocazional (p. 78), Comportamentul de necesitate (p. 79-88), Comportamentul în faţa unui grup (p. 89-91); Calităţile unui bun comunicator (p. 92-94)
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică