- Ghid simplu de eşantionare şi analiză statistică
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: analitic (parte componentă) Autor: Datculescu, Petre Responsabilitate: Petre Datculescu Limba: Română În: Cercetarea de marketing: cum pătrunzi în mintea consumatorilor, cum măsori şi cum analizezi informaţia/ Petre Datculescu. Bucureşti, 2006. p. 577 Subiect: marketing Subiect: analiză statistică Subiect: eşantionare Subiect: teste Subiect: index Subiect: nivel de măsurare Note conţinut (cuprins): Cuprins: Incursiuni în fundamentele şi metodele de eşantionare: Fundamente de eşantionare (p. 579-585), Eşantionare în practică (p. 586-598); Metode de analiză statistică pe înţelesul tuturor: Indicatori de sinteză statistică (p. 599-605), Niveluri de măsurare (p. 606-608), Analiza univariată (p. 609-610), Analiza Bivariată (p. 609-612), Analiza multivariată (p. 613-621), Evaluarea schimbării şi testarea diferenţelor (p. 622-629), Ponderarea (p. 630), Prognozarea evenimentelor pe baza analizei seriilor temporale (p. 631-632), Ce facem cu răspunsul "Nu ştiu" (p. 633), Construcţia indexurilor (p. 634)
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică