- Psihologia consumatorului
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: analitic (parte componentă) Autor: Datculescu, Petre Responsabilitate: Petre Datculescu Limba: Română În: Cercetarea de marketing: cum pătrunzi în mintea consumatorilor, cum măsori şi cum analizezi informaţia/ Petre Datculescu. Bucureşti, 2006. p. 21 Subiect: marketing Subiect: consumatori Subiect: notorietate Subiect: percepţie Subiect: învăţare Subiect: motivaţie Subiect: atitudine Subiect: valori Subiect: personalitate Subiect: decizie Subiect: cumpărare Note conţinut (cuprins): Cuprins:Obiceiuri de cumpărare şi utilizare a produselor (p. 23-28), Notorietatea (p. 29-34), Percepţia (p. 35-44), Învăţarea (p. 45-53), Motivaţia (p. 53-66), Atitudinile (p. 67-75), Valorile (p. 76-80),Personalitatea (p. 81-90), Stilul de viaţă şi psihografia (p. 91-98), Adoptarea deciyiei de cumpărare (p. 99-116)
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică