- Etica în activitatea de marketing
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: analitic (parte componentă) Autor alternativ: Asandei, Mihaela Autor alternativ: Ciochină, Iuliana Autor alternativ: Gangone, Andreea Autor alternativ: Enache, Elena Autor alternativ: Manole, Sorin Responsabilitate: dr.Mihaela Asandei (coord.), dr.Iuliana Ciochină, dr.Elena Enache, dr. Andreea Gangone, dr. Sorin Manole Limba: Română În: Cercetări și modelări de marketing/ dr.Mihaela Asandei (coord.), dr.Iuliana Ciochină, dr.Elena Enache, dr. Andreea Gangone, dr. Sorin Manole. Pitești, 2010. p. 192 Subiect: marketing Subiect: studiu de caz Note conţinut (cuprins): Cuprins: Problematica eticii marketingului (p. 192-193), Norme generale de etică în cercetările de marketing (p. 194-196), Drepturile şi responsabilităţile părţilor interesate de cercetarea de marketing (p. 197-198), Ecercitarea normelor de etică în diverse domenii ale cercetării de marketing (p. 199-200), Cadrul legislativ de funcţionare a normelor etice (p. 201-202)
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică