- Modelarea matematică în cercetarea pieţei
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: analitic (parte componentă) Autor alternativ: Asandei, Mihaela Autor alternativ: Ciochină, Iuliana Autor alternativ: Gangone, Andreea Autor alternativ: Enache, Elena Autor alternativ: Manole, Sorin Responsabilitate: dr.Mihaela Asandei (coord.), dr.Iuliana Ciochină, dr.Elena Enache, dr. Andreea Gangone, dr. Sorin Manole Limba: Română În: Cercetări și modelări de marketing/ dr.Mihaela Asandei (coord.), dr.Iuliana Ciochină, dr.Elena Enache, dr. Andreea Gangone, dr. Sorin Manole. Pitești, 2010. p. 148 Subiect: marketing Subiect: studiu de caz Subiect: cercetarea pieţei Note conţinut (cuprins): Cuprins: Modele economico+matematice (p. 148-153), Estimarea evoluţiei cererii pe piaţă cu ajutorul indicatorilor de elasticitate (p. 154-159), Evoluţia ponderii pe piaţă a unor produse concurenţiale cu lanţuri Markov (p. 160-164), Previziunea livrărilor unor produse cu ajutorul metodei vectorilor spectrali (p. 165-167), Fundamentarea deciziei optime în procesul de lansare pe piaţă a unui nou produs prin intermediul arborilor de decizie (p. 168-172), Prognoze ale evoluţiei proceselor economice prin extrapolare fenomenologică (p. 173-175), Aplicaţii (întrebări, teste, studii de caz) (p. 176-177)
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică