- Ancheta şi sondajul în marketing
-
Record Type:
Language materials, printed: analytic (component part)
Alternative Intellectual Responsibility: Asandei, Mihaela Alternative Intellectual Responsibility: Ciochină, Iuliana Alternative Intellectual Responsibility: Gangone, Andreea Alternative Intellectual Responsibility: Enache, Elena Alternative Intellectual Responsibility: Manole, Sorin Statement of Responsibility: dr.Mihaela Asandei (coord.), dr.Iuliana Ciochină, dr.Elena Enache, dr. Andreea Gangone, dr. Sorin Manole Language: Romanian Part of: Cercetări și modelări de marketing/ dr.Mihaela Asandei (coord.), dr.Iuliana Ciochină, dr.Elena Enache, dr. Andreea Gangone, dr. Sorin Manole. Pitești, 2010. p. 106 Subject: marketing Subject: studiu de caz Notes: Cuprins: Particularităţile anchetei şi sondajului (p. 106-107), Prezentarea principalelor tipuri de anchete şi sondaje (p. 108-114), Aplicaţii (întrebări, teste, studii de caz) (p. 115-120))
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică