- Observarea în cercetarea de marketing
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: analitic (parte componentă) Autor alternativ: Asandei, Mihaela Autor alternativ: Ciochină, Iuliana Autor alternativ: Gangone, Andreea Autor alternativ: Enache, Elena Autor alternativ: Manole, Sorin Responsabilitate: dr.Mihaela Asandei (coord.), dr.Iuliana Ciochină, dr.Elena Enache, dr. Andreea Gangone, dr. Sorin Manole Limba: Română În: Cercetări și modelări de marketing/ dr.Mihaela Asandei (coord.), dr.Iuliana Ciochină, dr.Elena Enache, dr. Andreea Gangone, dr. Sorin Manole. Pitești, 2010. p. 90 Subiect: marketing Subiect: studiu de caz Note conţinut (cuprins): Cuprins: Caracteristicile observării (p. 90-91), Tipuri de observare (p. 92-93), Observarea personală (p. 94-96), Observarea bazată pe echipamente (p. 97-98), Aplicaţii (Întrebări, teste, studii de caz).
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică