- Cercetările calitative de marketing
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: analitic (parte componentă) Autor alternativ: Asandei, Mihaela Autor alternativ: Ciochină, Iuliana Autor alternativ: Gangone, Andreea Autor alternativ: Enache, Elena Autor alternativ: Manole, Sorin Responsabilitate: dr.Mihaela Asandei (coord.), dr.Iuliana Ciochină, dr.Elena Enache, dr. Andreea Gangone, dr. Sorin Manole Limba: Română În: Cercetări și modelări de marketing/ dr.Mihaela Asandei (coord.), dr.Iuliana Ciochină, dr.Elena Enache, dr. Andreea Gangone, dr. Sorin Manole. Pitești, 2010. p. 71 Subiect: marketing Subiect: studiu de caz Note conţinut (cuprins): Cuprins: Caracteristicile cercetărilor calitative de marketing (p. 71-72), Metode de studiere a motivaţiilor (metode de diagnosticare) (p. 73-76), Metode proiective (p. 77-80), Metode de creativitate (p. 81-83), Aplicaţii (întrebări, teste, studii de caz) (p. 83-89)
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică