- Tipologia şi procesul cercetărilor de marketing
-
Record Type: Language materials, printed: analytic (component part)
Alternative Intellectual Responsibility: Asandei, Mihaela Alternative Intellectual Responsibility: Ciochină, Iuliana Alternative Intellectual Responsibility: Gangone, Andreea Alternative Intellectual Responsibility: Enache, Elena Alternative Intellectual Responsibility: Manole, Sorin Statement of Responsibility: dr.Mihaela Asandei (coord.), dr.Iuliana Ciochină, dr.Elena Enache, dr. Andreea Gangone, dr. Sorin Manole Language: Romanian Part of: Cercetări și modelări de marketing/ dr.Mihaela Asandei (coord.), dr.Iuliana Ciochină, dr.Elena Enache, dr. Andreea Gangone, dr. Sorin Manole. Pitești, 2010. p. 26 Subject: marketing Subject: studiu de caz Notes: Cuprins: Clasificarea cercetărilor de marketing (p. 26-30), Prezentarea fazelor procesului de cercetare (p. 31), Aplicaţii (întrebări, teste, studii de caz) (p. 40).
Reviews
- Add a review and share your thoughts with other readers
Export
pickup library