- Perspectivele şi abordări ale cercetării de marketing
-
Record Type:
Language materials, printed: analytic (component part)
Alternative Intellectual Responsibility: Asandei, Mihaela Alternative Intellectual Responsibility: Ciochină, Iuliana Alternative Intellectual Responsibility: Gangone, Andreea Alternative Intellectual Responsibility: Enache, Elena Alternative Intellectual Responsibility: Manole, Sorin Statement of Responsibility: dr.Mihaela Asandei (coord.), dr.Iuliana Ciochină, dr.Elena Enache, dr. Andreea Gangone, dr. Sorin Manole Language: Romanian Part of: Cercetări și modelări de marketing/ dr.Mihaela Asandei (coord.), dr.Iuliana Ciochină, dr.Elena Enache, dr. Andreea Gangone, dr. Sorin Manole. Pitești, 2010. p. 4 Subject: marketing Subject: studiu de caz Notes: Cuprins: Caracteristicile pieţei româneşti a cercetărilor de marketing (p. 9-11), Delimitări conceptuale ale cercetării de marketing (p. 12-14), Argumente şi contraargumente în cercetarea de marketing (p. 15-16), Furnizorii de cercetări de marketing (p. 17-19), Aplicaţii (întrebări, teste, studii de caz) (p. 21-25)
Reviews
- Add a review and share your thoughts with other readers
Export
pickup library