- Cum se face o prezentare comercială perfectă
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: analitic (parte componentă) Autor: Gitomer, Jeffrey Responsabilitate: Jeffrey Gitomer Limba: Română În: Ştiinţa de a vinde: biblia agentului de vânzări/ Jeffrey Gitomer. Bucureşti, 2007. p. 133 Subiect: vânzări Subiect: prezentare comercială Note conţinut (cuprins): Cuprins: Cartea prezentărilor (p. 133-158): Vreţi să vă faceţi vânzarea mai uşoară? Începeţi prin a stabili un raport de afinitate cu potenţialul client, 15,5 întrebări edificatoare despre câştigarea încrederii cumpărătorului, 12,5 moduri de a-l face pe potenţialul client suficient de încrezător încât să cumpere, Unde şi când se inspiră încredere cumpărătorului, Cuvinte şi expresii din vânzări de evitat cu erice preţ. Serios!, Implicarea fizică a potenţialului client =mai multe vânzări, Vânzarea către un grup - drastic diferită de cea la nivel individual, Mesajul percutant de vânzare, în forma computerizată a secolului XXI.
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică