- Management în comunicarea şi promovarea afacerilor economice
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Moarcăş, Octavian Responsabilitate: dr. Octavian Moarcăş Editura: Independenţa Economică Locul publicării: Piteşti Anul Ediției: 1999 ISBN: 973-99237-4-7 Descriere: 286 p. Note: Bibliografie Limba: Română Subiect: management financiar Subiect: afaceri Clasificare: 65.012.4:336 Note conţinut (cuprins): Cuprins: Consideraţii cu privire la conceptele de comunicare şi promovare (p. 5-23), Forme şi mijloace de comunicare (p. 24-46), Adaptarea comunicării la domeniile specifice vieţii economico-sociale. Tipuri de comunicări (p. 47-70), Comportamentul în societate şi calităţile unui specialist în comunicare (p. 71-94), Piaţa întreprinderii şi comunicarea (p. 95-111), Tehnici de comunicare internă (p. 112-125), Alte instrumente de comunicare (p. 126-147), Uzanţe de protocol (p. 148-164), Publicitatea comercială - formă principală de promovare a vânzărilor (p. 165-228), Alte forme şi tehnici de promovare (p. 229-255), Târguri şi expoziţii - Forme complexe de comunicare şi promovare a afacerilor economice (p. 256-283)
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
502754
|
T - Sala de lectură
|
Consultare
|
Carte tipărită
|
65 / M
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Cuprinde:
9 records Page 1 of 2
- 1
- 2
Tip |
|
---|---|
Analitice | |
Analitice | |
Analitice | |
Forme şi mijloace de comunicare / dr. Octavian Moarcăş
/ Moarcăş, Octavian
|
Analitice |
Piaţa întreprinderii şi comunicarea / dr. Octavian Moarcăş
/ Moarcăş, Octavian
|
Analitice |
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică