Biblioteca Judeţeană "Antim Ivireanul" Vâlcea

  • Management în comunicarea şi promovarea afacerilor economice
  • Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic
    Autor: Moarcăş, Octavian
    Responsabilitate: dr. Octavian Moarcăş
    Editura: Independenţa Economică
    Locul publicării: Piteşti
    Anul Ediției: 1999
    ISBN: 973-99237-4-7
    Descriere: 286 p.
    Note: Bibliografie
    Limba: Română
    Subiect: management financiar
    Subiect: afaceri
    Clasificare: 65.012.4:336
    Note conţinut (cuprins): Cuprins: Consideraţii cu privire la conceptele de comunicare şi promovare (p. 5-23), Forme şi mijloace de comunicare (p. 24-46), Adaptarea comunicării la domeniile specifice vieţii economico-sociale. Tipuri de comunicări (p. 47-70), Comportamentul în societate şi calităţile unui specialist în comunicare (p. 71-94), Piaţa întreprinderii şi comunicarea (p. 95-111), Tehnici de comunicare internă (p. 112-125), Alte instrumente de comunicare (p. 126-147), Uzanţe de protocol (p. 148-164), Publicitatea comercială - formă principală de promovare a vânzărilor (p. 165-228), Alte forme şi tehnici de promovare (p. 229-255), Târguri şi expoziţii - Forme complexe de comunicare şi promovare a afacerilor economice (p. 256-283)
Exportă
Filiala de unde se ridică
Vă rugăm să schimbaţi parola