Biblioteca Judeţeană "Antim Ivireanul" Vâlcea

  • Cercetări și modelări de marketing : concepte de bază și aplicații
  • Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic
    Autor: Asandei, Mihaela
    Autor: Ciochină, Iuliana
    Autor: Enache, Elena
    Autor: Manole, Sorin
    Autor: Gangone, Andreea
    Responsabilitate: dr.Mihaela Asandei (coord.), dr.Iuliana Ciochină, dr.Elena Enache, dr. Andreea Gangone, dr. Sorin Manole
    Editura: Independenţa Economică
    Locul publicării: Pitești
    Anul Ediției: 2010
    ISBN: 978-606-502-031-3
    Descriere: 206 p.
    Note: Bibliografie
    Note: Apare sub egida Universității "Constantin Brâncoveanu"
    Limba: Română
    Serie: Management, marketing, afaceri economice
    Subiect: marketing
    Clasificare: 339.138
    Note conţinut (cuprins): Cuprins: Perspectivele şi abordări ale cercetării de marketing (p. 9-25), Tipologia şi procesul cercetărilor de marketing (p. 26-47), Informaţia în cercetările de marketing (p. 48-70),Cercetările calitative de marketing (p. 71-89), Observarea în cercetarea de marketing (p. 90-105), Ancheta şi sondajul în marketing (p. 106-120), Proiectarea chestionarului (p. 121-135), Fundamentele eşantionării (p. 136-147), Modelarea matematică în cercetarea pieţei (p. 148-177), Prezentarea rezultatelor cercetărilor de marketing (p. 178-191), Etica în activitatea de marketing (p. 192-202)
Exportă
Filiala de unde se ridică
Vă rugăm să schimbaţi parola