- Cercetări și modelări de marketing : concepte de bază și aplicații
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Asandei, Mihaela Autor: Ciochină, Iuliana Autor: Enache, Elena Autor: Manole, Sorin Autor: Gangone, Andreea Responsabilitate: dr.Mihaela Asandei (coord.), dr.Iuliana Ciochină, dr.Elena Enache, dr. Andreea Gangone, dr. Sorin Manole Editura: Independenţa Economică Locul publicării: Pitești Anul Ediției: 2010 ISBN: 978-606-502-031-3 Descriere: 206 p. Note: Bibliografie Note: Apare sub egida Universității "Constantin Brâncoveanu" Limba: Română Serie: Management, marketing, afaceri economice Subiect: marketing Clasificare: 339.138 Note conţinut (cuprins): Cuprins: Perspectivele şi abordări ale cercetării de marketing (p. 9-25), Tipologia şi procesul cercetărilor de marketing (p. 26-47), Informaţia în cercetările de marketing (p. 48-70),Cercetările calitative de marketing (p. 71-89), Observarea în cercetarea de marketing (p. 90-105), Ancheta şi sondajul în marketing (p. 106-120), Proiectarea chestionarului (p. 121-135), Fundamentele eşantionării (p. 136-147), Modelarea matematică în cercetarea pieţei (p. 148-177), Prezentarea rezultatelor cercetărilor de marketing (p. 178-191), Etica în activitatea de marketing (p. 192-202)
Unităţi
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
493171
|
T - Sala de lectură
|
Consultare
|
Carte tipărită
|
339 / C
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
493172
|
Împrumut
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
339 / C
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Cuprinde:
Tip |
|
---|---|
Analitice | |
Analitice | |
Analitice | |
Analitice | |
Analitice |
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică