Biblioteca Judeţeană "Antim Ivireanul" Vâlcea

  • Cercetări și modelări de marketing : concepte de bază și aplicații
  • Record Type: Language materials, printed: monographic
    Author: Asandei, Mihaela
    Author: Ciochină, Iuliana
    Author: Enache, Elena
    Author: Manole, Sorin
    Author: Gangone, Andreea
    Statement of Responsibility: dr.Mihaela Asandei (coord.), dr.Iuliana Ciochină, dr.Elena Enache, dr. Andreea Gangone, dr. Sorin Manole
    Published: Independenţa Economică
    Place of Publication: Pitești
    Year of Publication: 2010
    ISBN: 978-606-502-031-3
    Description: 206 p.
    Notes: Bibliografie
    Notes: Apare sub egida Universității "Constantin Brâncoveanu"
    Language: Romanian
    Series: Management, marketing, afaceri economice
    Subject: marketing
    Classification: 339.138
    Notes: Cuprins: Perspectivele şi abordări ale cercetării de marketing (p. 9-25), Tipologia şi procesul cercetărilor de marketing (p. 26-47), Informaţia în cercetările de marketing (p. 48-70),Cercetările calitative de marketing (p. 71-89), Observarea în cercetarea de marketing (p. 90-105), Ancheta şi sondajul în marketing (p. 106-120), Proiectarea chestionarului (p. 121-135), Fundamentele eşantionării (p. 136-147), Modelarea matematică în cercetarea pieţei (p. 148-177), Prezentarea rezultatelor cercetărilor de marketing (p. 178-191), Etica în activitatea de marketing (p. 192-202)
Export
pickup library
Please change your password