- Principiile marketingului
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor secundar: Saunders, John Autor secundar: Kotler, Philip Traducător: Crişan, Cosmin Traducător: Criste, Dan Traducător: Costescu, Raluca Autor secundar: Armstrong, Gary Responsabilitate: Philip Kotler, Gary Armstrong, John Saunders şi Veronica Wong ; traducere în limba română de Dan Criste, Cosmin Crişan, Raluca Costescu şi Olimpiu Lupean Editura: Teora Locul publicării: Bucureşti Anul Ediției: 1998 ISBN: 973-601-399-5 Ediţie: ediţie europeană Descriere: 1135 p. Limba: Română Serie: Economie. Finanţe. Afaceri Subiect: marketing Clasificare: 339.138 Clasificare: 082.1 Economie. Finanţe. Afaceri
Unităţi
- 3 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
409288
|
T - Sala de lectură
|
Consultare
|
Carte tipărită
|
339 / P
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
409289
|
Împrumut
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
339 / P
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
409292
|
T - Sala de lectură
|
Consultare
|
Carte tipărită
|
339 / P
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 3 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică