- Le marketing international
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic
Autor: Ollivier, Alain Autor alternativ: Ourset, Roger Autor alternativ: Dayan, Armand Responsabilitate: Alain Ollivier, Armand Dayan, Roger Ourset Editura: Presses Universitaires de France Locul publicării: Paris Anul Ediției: 1991 Ediţie: 2-e edition Descriere: 127 p. Limba: Franceză Serie: Que Sais-Je? Subiect: vânzare Subiect: marketing Clasificare: 082.1 Que Sais-Je? Clasificare: 339.138 Clasificare: 658.8(100) Clasificare: 082.1 Que Sais-Je
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
![]() | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
324725
|
S - Secţia Limbi Străine
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
658 / O
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică