- Ghid esențial de promovare
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Zbuchea, Alexandra Autor alternativ: Pînzaru, Florina Autor alternativ: Galalae, Cristina Responsabilitate: Alexandra Zbuchea, Florina Pînzaru, Cristina Galalae Editura: Tritonic Locul publicării: București Anul Ediției: 2009 ISBN: 978-606-92275-3-4 Descriere: 400 p. Limba: Română Serie: Comunicare-Media Subiect: internet Subiect: comunicare Subiect: relaţii publice Subiect: publicitate Subiect: campanii publicitare Subiect: promovarea afacerilor Subiect: brand Subiect: marketing Subiect: sponsorizare Subiect: IMM Subiect: expoziţie Clasificare: 316.77:659.1 Clasificare: 659.4 Clasificare: 659.16 Clasificare: 082.1 Comunicare-Media Note conţinut (cuprins): Cuprinde: ABC-ul promovării (p. 7-97); Arsenalul promoțional (p. 99-191); Promovarea produselor (p. 193-235); În vizor: vânzările (p. 237-304); Problematici actuale ale promovării (p. 305-377)
Unităţi
- 3 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
490992
|
T - Sala de lectură
|
Consultare
|
Carte tipărită
|
316 / Z
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
490993
|
Împrumut
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
316 / Z
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
490994
|
Împrumut
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
316 / Z
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 3 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică