- Fundamentele marketingului: de la ideea de comercializare la conceptul de marketing
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic
Autor: Zollondz, Hans-Dieter Traducător: Vidican, Roxana Responsabilitate: Hans-Dieter Zollondz ; traducere Roxana Vidican Editura: All Locul publicării: Bucureşti Anul Ediției: 2007 ISBN: 978-973-571-693-6 Descriere: 124 p. Limba: Română Serie: Pocket Business Subiect: marketing Clasificare: 339.138 Clasificare: 082.1 Pocket Business
Unităţi
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
![]() | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
478631
|
T - Sala de lectură
|
Consultare
|
Carte tipărită
|
339 / Z
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
478632
|
Împrumut
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
339 / Z
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică