- Comunicarea interpersonală
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Chiru, Irena Responsabilitate: Irena Chiru Editura: Tritonic Locul publicării: București Anul Ediției: 2009 ISBN: 978-973-733-357-5 Ediţie: Ediția a 2-a Descriere: 192 p. Note: Bibliografie Limba: Română Serie: Comunicare-Media Subiect: dizertația Subiect: redactare Subiect: proxemica Subiect: comunicare nonverbală Subiect: temperament Subiect: comunicare interpersonală Subiect: sociologia culturii Subiect: comunicare verbală Subiect: politeţe Subiect: conversaţie Subiect: comunicare în scris Subiect: automonitorizare Subiect: limbajul spațiului Subiect: ascultare activă Subiect: tăcere Subiect: scala automonitorizării Subiect: fereastra Johari Clasificare: 316.772.4 Clasificare: 082.1 Comunicare-Media Note conţinut (cuprins): Cuprinde: 1. Considerații asupra comunicării interpersonale: Elementele de definire a comunicării interpersonale; Cum realizăm o primă analiză a situației de comunicare?; Eficiența comunicării; Autodezvăluirea ca formă de comunicare (p. 15-35); 2. Importanța cunoașterii interlocutorului; Specificul temperamental al interlocutorului; Stiluri de comunicare; Diagnosticarea comunicării interpersonale (p. 36-51); 3. Comunicarea nonverbală: Definirea comunicării nonverbale; Funcții și disfuncții; Limbajul nonverbal: Gesturile, Postura, Expresia feței, Prezența personală; Comunicarea tactilă; Limbajul spațiului / proxemica (p. 52-78); 4. Ascultarea activă; Sugestii pentru ascultarea activă; Instrumentele ascultării active: a întreba și a reformula (p. 79-91); 5. Comunicarea verbală: A argumenta; A convinge; Întrebări persuasive; Strategii de politețe; Tipuri de politețe (92-112); 6. Conversația - strategii conversaționale; Stabilirea contactului; Rolul feed-back-ului; Maxime și categorii conversaționale; Subiecte pentru conversație; Clișee, truisme și platitudini verbale; Rolul tăcerii în conversație; Cum poate fi menținută fluența conversației?; Închierea conversației; 7. Comunicarea în scris; Planificarea comunicării în scris; coerența și coeziunea textului; Lizibilitatea textului: cuvântul și fraza; Redactarea mesajelor pozitive, negative, persuasive; Dizertația; 8. Interviul de angajare - o situație de comunicare completă; Redactarea unui Curriculum Vitae; Comunicarea interpersonală ca disimulare; Managementul impresiei; Imaginea de sine și interacțiunea socială; Auto-monitorizarea; 10. Detectarea minciunilor în relațiile interpersonale.
Unităţi
- 3 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
489285
|
T - Sala de lectură
|
Consultare
|
Carte tipărită
|
316 / C
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
491092
|
Împrumut
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
316 / C
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
491093
|
Împrumut
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
316 / C
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 3 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică