- Comunicare, semiotică şi semne publicitare: teorii, modele şi aplicaţii
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Boutaud, Jean-Jacques Editor: Pricopie, Valentina Traducător: Bonescu, Mihaela Traducător: Bratu, Diana Autor secundar: Jeanneret, Yves Responsabilitate: Jean-Jacques Boutaud ; prefaţă de Yves Jeanneret ; traducere de Diana Bratu şi Mihaela Bonescu ; ediţie îngrijită de Valentina Pricopie Editura: Tritonic Locul publicării: Bucureşti Anul Ediției: 2005 ISBN: 973-733-040-4 Descriere: 144 p. Note: Bibliografie Limba: Română Serie: Comunicare-Media Subiect: semiotică Subiect: sociologia comunicării Subiect: publicitate Clasificare: 659.1:316.77 Clasificare: 81'22:659.1 Clasificare: 082.1 Comunicare-Media
Unităţi
- 3 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
464342
|
T - Sala de lectură
|
Consultare
|
Carte tipărită
|
659 / B
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
464343
|
Împrumut
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
659 / B
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
464344
|
Împrumut
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
659 / B
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 3 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică