- Comunicare, semiotică şi semne publicitare: teorii, modele şi aplicaţii
-
Record Type: Language materials, printed: monographic
Author: Boutaud, Jean-Jacques Editor: Pricopie, Valentina Translator: Bonescu, Mihaela Translator: Bratu, Diana Secondary Intellectual Responsibility: Jeanneret, Yves Statement of Responsibility: Jean-Jacques Boutaud Subsequent Statement of Responsibility: prefaţă de Yves Jeanneret
traducere de Diana Bratu şi Mihaela Bonescu
ediţie îngrijită de Valentina PricopiePublished: Tritonic Place of Publication: Bucureşti Year of Publication: 2005 ISBN: 973-733-040-4 Description: 144 p. Notes: Bibliografie Language: Romanian Series: Comunicare-Media Subject: semiotică Subject: sociologia comunicării Subject: publicitate Classification: 659.1:316.77 Classification: 81'22:659.1 Classification: 082.1 Comunicare-Media
Items
- 3 records • Pages 1 •
- 1
![]() | Location Name | Item Class | Material type | Call number | Usage Class | Loan Status | No. of reservations | Volume Number | Opac note | Attachments | |
464342
|
T - Sala de lectură
|
Consultare
|
Carte tipărită
|
659 / B
|
1.Normal
|
On shelf
|
0
|
|
|||
464343
|
Împrumut
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
659 / B
|
1.Normal
|
On shelf
|
0
|
|
|||
464344
|
Împrumut
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
659 / B
|
1.Normal
|
On shelf
|
0
|
|
- 3 records • Pages 1 •
- 1
Reviews
- Add a review and share your thoughts with other readers
Export
pickup library