- Analiza datelor de marketing
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Spircu, Liliana Autor alternativ: Spircu, Tiberiu Autor alternativ: Calciu, Mihai Responsabilitate: Liliana Spircu, Mihai Calciu, Tiberiu Spircu Editura: All Locul publicării: Bucureşti Anul Ediției: 1994 Descriere: 191 p. Limba: Română Serie: Economie Subiect: marketing Clasificare: 339.138 Clasificare: 082.1 Economie
Unităţi
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
354416
|
T - Sala de lectură
|
Consultare
|
Carte tipărită
|
339 / S
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
354417
|
Împrumut
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
339 / S
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică