- Sun Tzu: Strategii de marketing: 12 principii esenţiale pentru câştigarea bătăliei de atragere a clienţilor
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Michaelson, Gerald A. Autor alternativ: Michaelson, Steven W. Traducător: Nicolescu, Renata Traducător: Andrei, Raluca Responsabilitate: Gerald A.Michaelson, Steven W.Michaelson ; traducere Raluca Andrei, Renata Nicolescu Editura: Brandbuilders Grup Locul publicării: Bucureşti Anul Ediției: 2006 ISBN: 978-973-1740-02-7 Descriere: 272 p. Note: Index Limba: Română Subiect: marketing Clasificare: 339.138
Unităţi
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
481197
|
T - Sala de lectură
|
Consultare
|
Carte tipărită
|
339 / M
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
481198
|
Împrumut
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
339 / M
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică