- Strategii de management şi marketing în comerţul contemporan
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Asandei, Mihaela Responsabilitate: dr. Mihaela Asandei Editura: Independenţa Economică Locul publicării: Piteşti Anul Ediției: 2000 ISBN: 973-8112-01-X Descriere: 200 p. Note: Bibliografie Limba: Română Subiect: marketing Subiect: management Subiect: comerţ - România Subiect: comerţ internaţional Clasificare: 339.138 Clasificare: 339:65.012.4 Clasificare: 082.1 Universitatea Constantin Brâncoveanu Clasificare: 339:658.8
Unităţi
- 3 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
434704
|
T - Sala de lectură
|
Consultare
|
Carte tipărită
|
339 / A
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
434705
|
Împrumut
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
339 / A
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
490446
|
Împrumut
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
339 / A
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 3 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică