- Psihologia reclamei: publicitatea în afaceri
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Moldoveanu, Maria Autor alternativ: Miron, Dorina Responsabilitate: Maria Moldoveanu, Dorina Miron Editura: Libra achiziţie[distribuitor] Locul publicării: Bucureşti Anul Ediției: 1995 ISBN: 973-9016-44-8 Descriere: 208 p. Limba: Română Subiect: publicitate Subiect: reclamă Clasificare: 659.1
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
395664
|
T - Sala de lectură
|
Consultare
|
Carte tipărită
|
659 / M
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică