- Principiile marketingului
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Kotler, Philip Autor alternativ: Armstrong, Gary Traducător: Crişan, Cosmin Traducător: Nistor, Smaranda Responsabilitate: Kotler şi Armstrong ; traducere de Smaranda Nistor şi Cosmin Crişan Editura: Teora Locul publicării: Bucureşti Anul Ediției: 2004 ISBN: 1-59496-026-7 Ediţie: Ediţia a 3-a Descriere: 1064 p. Limba: Română Subiect: marketing Clasificare: 339.138 Note conţinut (cuprins): Primele noțiuni despre marketing și procesul de marketing (p. 1-152), Ocazii favorabile și strategii de marketing (p. 153-396), Mixul de marketing (p. 397-812), Managementul marketingului (p. 813-956).
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
456431
|
T - Sala de lectură
|
Consultare
|
Carte tipărită
|
339 / K
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Cuprinde:
Tip |
|
---|---|
Canalele de marketing și managementul lanțului ofertei
/ Armstrong, Gary
|
Analitice |
Comerțul cu amănuntul și cu ridicata
/ Armstrong, Gary
|
Analitice |
Managementul informațiilor de marketing
/ Armstrong, Gary
|
Analitice |
Marketingul ca mod de gestionare a unor relații profitabile cu clienții
/ Armstrong, Gary
|
Analitice |
Analitice |
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică