- Marketing: dicţionar explicativ
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor secundar: Pop, Nicolae Al. Autor secundar: Mâlcomete, Petre Autor secundar: Florescu, Constantin Responsabilitate: coord.Constantin Florescu, Petre Mâlcomete, Nicolae Al. Editura: Editura Economică Locul publicării: Bucureşti Anul Ediției: 2003 ISBN: 973-590-824-7 Descriere: 816 p. Note: Bibliografie Note: Index Limba: Română Subiect: marketing Clasificare: 339.138(038)=135.1
Unităţi
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
471862
|
T - Sala de lectură
|
Consultare
|
Carte tipărită
|
339 / M
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
471863
|
T - Sala de lectură
|
Consultare
|
Carte tipărită
|
339 / M
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică