- Marketing de la A la Z: 80 de concepte pe care trebuie să le cunoască orice manager
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Kotler, Philip Traducător: Nistor, Smaranda Responsabilitate: Philip Kotler ; traducere de Smaranda Nistor Editura: Codecs Locul publicării: Bucureşti Anul Ediției: 2004 ISBN: 973-8060-66-4 Descriere: 216 p. Note: Index Limba: Română Subiect: marketing Clasificare: 339.138
Unităţi
- 3 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
454219
|
T - Sala de lectură
|
Consultare
|
Carte tipărită
|
339 / K
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
454220
|
Împrumut
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
339 / K
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
481168
|
Împrumut
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
339 / K
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 3 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică