- Guerrilla Marketing: secrete pentru a obţine profituri mari din afaceri mici
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Levinson, Jay Conrad Traducător: Păduraru, Brânduşa Traducător: Lupu, Sorana Iuliana Responsabilitate: Jay Conrad Levinson ; traducerea Sorana Lupu, Brânduşa Păduraru Editura: Lorelay achiziţie[distribuitor] Locul publicării: Iaşi Anul Ediției: 1998 ISBN: 973-96962-4-4 Descriere: 288 p. Limba: Română Subiect: marketing Clasificare: 339.138 Clasificare: 658.155 Note conţinut (cuprins): Cuprins: Metoda de gherilă în marketing - actuatizată (p. 5-81), Marketingul prin mini-media (p. 82-146), Marketingul prin maxi-media (p. 147-204), Marketingul non-media (p. 205-264), Cum să întreprinzi un plan de atac de tip gherilă în marketing (p. 265-282)
Unităţi
- 4 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
409941
|
T - Sala de lectură
|
Consultare
|
Carte tipărită
|
65 / L
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
409942
|
Împrumut
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
65 / L
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
409945
|
F2 - Goranu
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
65 / L
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
409946
|
F2 - Goranu
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
65 / L
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 4 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Cuprinde:
5 records Page 1 of 1
- 1
Tip |
|
---|---|
Cum să întreprinzi un plan de atac de tip gherilă în marketing / Jay Conrad Levinson
/ Levinson, Jay Conrad
|
Analitice |
Marketingul non-media / Jay Conrad Levinson
/ Levinson, Jay Conrad
|
Analitice |
Marketingul prin maxi-media / Jay Conrad Levinson
/ Levinson, Jay Conrad
|
Analitice |
Marketingul prin mini-media / Jay Conrad Levinson
/ Levinson, Jay Conrad
|
Analitice |
Metoda de gherilă în marketing - actualizată / Jay Conrad Levinson
/ Levinson, Jay Conrad
|
Analitice |
Multimedia
Regerinţe
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică