- Guerrilla marketing: Profituri mari cu investiţii mici
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Levinson, Jay Conrad Responsabilitate: Jay Conrad Levinson Editura: ASE World Enterprises Locul publicării: Bucureşti Anul Ediției: s.a. Descriere: 207 p. Limba: Română Subiect: marketing Subiect: rentabilitate Subiect: profit comercial Clasificare: 658.155 Clasificare: 339.138 Note conţinut (cuprins): Cuprins: Tehnici de gherilă folosite în marketing (p. 11-90), Marketingul prin mijloace de comunicare necostisitoare ,,mini-media" (p. 91-128), Marketingul consacrat - ,,maxi-media" (p. 129-174), Marketingul în afara mijloacelor de comunicare (p. 175-201)
Unităţi
- 4 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
335498
|
T - Sala de lectură
|
Consultare
|
Carte tipărită
|
658 / L
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
335499
|
Împrumut
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
658 / L
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
335500
|
Împrumut
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
658 / L
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
335501
|
T - Sala de lectură
|
Consultare
|
Carte tipărită
|
658 / L
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 4 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Cuprinde:
4 records Page 1 of 1
- 1
Tip |
|
---|---|
Marketingul consacrat - ,,maxi-media" / Jay Conrad Levinson
/ Levinson, Jay Conrad
|
Analitice |
Marketingul în afara mijloacelor de comunicare / Jay Conrad Levinson
/ Levinson, Jay Conrad
|
Analitice |
Marketingul prin mijloace de comunicare necostisitoare - ,,mini-media" / Jay Conrad Levinson
/ Levinson, Jay Conrad
|
Analitice |
Tehnici de gherilă folosite în marketing / Jay Conrad Levinson
/ Levinson, Jay Conrad
|
Analitice |
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică