- Guerrilla creativity : creează mesajul tău de marketing irezistibil : puterea unui MEME
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Levinson, Jay Conrad Traducător: Decei, Lia Responsabilitate: Jay Conrad Levinson ; traducere de Lia Decei Editura: Business Tech Locul publicării: Bucureşti Anul Ediției: 2002 ISBN: 973-99937-8-8 Descriere: 224 p. Note: Bibliografie Limba: Română Subiect: reclamă Subiect: marketing Subiect: creativitate Clasificare: 659.1 Clasificare: 658.8 Note conţinut (cuprins): Cuprins: Scopul creativităţii (p. 15-28), În ce domeniu trebuie să fii creator (p. 29-48), Noul secret al creativităţii (p. 49-78), Unde s-a născut creativitatea (p. 78-90), O tehnică pentru a deveni creator (p. 91-110), Miturile creativităţii în marketing (p. 111-124), Adevărul despre creativitate (p. 127-138), Detaşază-te de mulţime (p. 139-164), Poziţionarea creativă şi adevărata răbdare (p. 165-180), De ce ai nevoie de un meme acum mai mult ca niciodată (p. 181-213)
Unităţi
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
449984
|
T - Sala de lectură
|
Consultare
|
Carte tipărită
|
659 / L
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
513653
|
Împrumut
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
659 / L
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Multimedia
Referinţe
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică