Biblioteca Judeţeană "Antim Ivireanul" Vâlcea

  • Guerrilla creativity : creează mesajul tău de marketing irezistibil : puterea unui MEME
  • Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic
    Autor: Levinson, Jay Conrad
    Traducător: Decei, Lia
    Responsabilitate: Jay Conrad Levinson ; traducere de Lia Decei
    Editura: Business Tech
    Locul publicării: Bucureşti
    Anul Ediției: 2002
    ISBN: 973-99937-8-8
    Descriere: 224 p.
    Note: Bibliografie
    Limba: Română
    Subiect: reclamă
    Subiect: marketing
    Subiect: creativitate
    Clasificare: 659.1
    Clasificare: 658.8
    Note conţinut (cuprins): Cuprins: Scopul creativităţii (p. 15-28), În ce domeniu trebuie să fii creator (p. 29-48), Noul secret al creativităţii (p. 49-78), Unde s-a născut creativitatea (p. 78-90), O tehnică pentru a deveni creator (p. 91-110), Miturile creativităţii în marketing (p. 111-124), Adevărul despre creativitate (p. 127-138), Detaşază-te de mulţime (p. 139-164), Poziţionarea creativă şi adevărata răbdare (p. 165-180), De ce ai nevoie de un meme acum mai mult ca niciodată (p. 181-213)
Unităţi
Număr inventar Nume localizare Clasă unitate Tip material Cota Clasă utilizare Situaţie împrumut Rezervări Număr Volum Note Fişiere ataşate  
449984
T - Sala de lectură
Consultare
Carte tipărită
659 / L
1.Normal
La raft
0
513653
Împrumut
Împrumut
Carte tipărită
659 / L
1.Normal
La raft
0
Multimedia
Referinţe
Evaluări
Exportă
Filiala de unde se ridică
Vă rugăm să schimbaţi parola