- Guerrilla advertising: Metode eficiente pentru creşterea profiturilor investind în reclamă
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Levinson, Jay Conrad Traducător: Decei, Lia Responsabilitate: Jay Conrad Levinson ; traducere şi stilizare L. Decei Editura: Business Tech Locul publicării: Bucureşti Anul Ediției: 1996 Descriere: 348 p. Limba: Română Subiect: marketing Subiect: profit comercial Subiect: publicitate Subiect: creativitate Subiect: reclamă Subiect: mass-media Clasificare: 659 Clasificare: 658.155 Clasificare: 339.138 Note conţinut (cuprins): Cuprins: Să aruncăm o privire asupra scopurilor dumneavoastră (p. 11-65), Izvorul creativităţii (p. 66-111), Profituri maxime din reclamă şi activităţi promoţionale (p. 112-162), Spionaj de gherilă pe linia frontului (p. 163-206), Titluri, text şi grafică (p. 207-237), Adaptează-ţi tacticile la mass-media pe care o foloseşti (p. 238-291), Atitudinea combatantului de gherilă care îşi face reclamă (p. 292-329)
Unităţi
- 3 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
378818
|
T - Sala de lectură
|
Consultare
|
Carte tipărită
|
659 / L
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
378819
|
Împrumut
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
659 / L
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
378820
|
Împrumut
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
659 / L
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 3 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Multimedia
Cuprins
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică