Biblioteca Judeţeană "Antim Ivireanul" Vâlcea

  • Cercetarea de marketing: cum pătrunzi în mintea consumatorilor, cum măsori şi cum analizezi informaţia
  • Record Type: Language materials, printed: monographic
    Author: Datculescu, Petre
    Statement of Responsibility: Petre Datculescu
    Published: Brandbuilders Grup
    Place of Publication: Bucureşti
    Year of Publication: 2006
    ISBN: 973-86481-9-X
    Description: 634 p.
    Notes: Indice de nume
    Notes: Bibliografie
    Language: Romanian
    Subject: marketing
    Classification: 339.138
    Notes: Cuprins: Psihologia consumatorului (p. 21-116), Studii strategice (p. 117-250), Studii de evaluare a produsului (p. 251-352), Cercetarea preţului (p. 353-378), Cercetarea distribuţiei (p. 379- 418), Cercetarea publicităţii (p. 419-508), Cercetarea opiniei publice (p. 509-566), Internetul şi cercetarea de marketing (p. 567-576), Ghid simplu de eşantioane şi analiză statistică (p. 577)
Items
Inventory Number Location Name Item Class Material type Call number Usage Class Loan Status No. of reservations Volume Number Opac note Attachments  
481152
T - Sala de lectură
Consultare
Carte tipărită
339 / D
1.Normal
On shelf
0
481153
Împrumut
Împrumut
Carte tipărită
339 / D
1.Normal
La raft
0
Evaluări
Exportă
Filiala de unde se ridică
Vă rugăm să schimbaţi parola