- Cercetarea de marketing: cum pătrunzi în mintea consumatorilor, cum măsori şi cum analizezi informaţia
-
Record Type: Language materials, printed: monographic
Author: Datculescu, Petre Statement of Responsibility: Petre Datculescu Published: Brandbuilders Grup Place of Publication: Bucureşti Year of Publication: 2006 ISBN: 973-86481-9-X Description: 634 p. Notes: Indice de nume Notes: Bibliografie Language: Romanian Subject: marketing Classification: 339.138 Notes: Cuprins: Psihologia consumatorului (p. 21-116), Studii strategice (p. 117-250), Studii de evaluare a produsului (p. 251-352), Cercetarea preţului (p. 353-378), Cercetarea distribuţiei (p. 379- 418), Cercetarea publicităţii (p. 419-508), Cercetarea opiniei publice (p. 509-566), Internetul şi cercetarea de marketing (p. 567-576), Ghid simplu de eşantioane şi analiză statistică (p. 577)
Items
- 2 records • Pages 1 •
- 1
![]() | Location Name | Item Class | Material type | Call number | Usage Class | Loan Status | No. of reservations | Volume Number | Opac note | Attachments | |
481152
|
T - Sala de lectură
|
Consultare
|
Carte tipărită
|
339 / D
|
1.Normal
|
On shelf
|
0
|
|
|||
481153
|
Împrumut
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
339 / D
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Lucrări în relație
3 records Page 1 of 1
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică