- Cercetarea de marketing: cum pătrunzi în mintea consumatorilor, cum măsori şi cum analizezi informaţia
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Datculescu, Petre Responsabilitate: Petre Datculescu Editura: Brandbuilders Grup Locul publicării: Bucureşti Anul Ediției: 2006 ISBN: 973-86481-9-X Descriere: 634 p. Note: Indice de nume Note: Bibliografie Limba: Română Subiect: marketing Clasificare: 339.138 Note conţinut (cuprins): Cuprins: Psihologia consumatorului (p. 21-116), Studii strategice (p. 117-250), Studii de evaluare a produsului (p. 251-352), Cercetarea preţului (p. 353-378), Cercetarea distribuţiei (p. 379- 418), Cercetarea publicităţii (p. 419-508), Cercetarea opiniei publice (p. 509-566), Internetul şi cercetarea de marketing (p. 567-576), Ghid simplu de eşantioane şi analiză statistică (p. 577)
Unităţi
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
481152
|
T - Sala de lectură
|
Consultare
|
Carte tipărită
|
339 / D
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
481153
|
Împrumut
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
339 / D
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Cuprinde:
3 records Page 1 of 1
- 1
Tip |
|
---|---|
Ghid simplu de eşantionare şi analiză statistică / Petre Datculescu
/ Datculescu, Petre
|
Analitice |
Internetul şi cercetarea de marketing / Petre Datculescu
/ Datculescu, Petre
|
Analitice |
Psihologia consumatorului / Petre Datculescu
/ Datculescu, Petre
|
Analitice |
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică