Biblioteca Judeţeană "Antim Ivireanul" Vâlcea

  • Cercetarea de marketing: cum pătrunzi în mintea consumatorilor, cum măsori şi cum analizezi informaţia
  • Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic
    Autor: Datculescu, Petre
    Responsabilitate: Petre Datculescu
    Editura: Brandbuilders Grup
    Locul publicării: Bucureşti
    Anul Ediției: 2006
    ISBN: 973-86481-9-X
    Descriere: 634 p.
    Note: Indice de nume
    Note: Bibliografie
    Limba: Română
    Subiect: marketing
    Clasificare: 339.138
    Note conţinut (cuprins): Cuprins: Psihologia consumatorului (p. 21-116), Studii strategice (p. 117-250), Studii de evaluare a produsului (p. 251-352), Cercetarea preţului (p. 353-378), Cercetarea distribuţiei (p. 379- 418), Cercetarea publicităţii (p. 419-508), Cercetarea opiniei publice (p. 509-566), Internetul şi cercetarea de marketing (p. 567-576), Ghid simplu de eşantioane şi analiză statistică (p. 577)
Unităţi
Număr inventar Nume localizare Clasă unitate Tip material Cota Clasă utilizare Situaţie împrumut Rezervări Număr Volum Note Fişiere ataşate  
481152
T - Sala de lectură
Consultare
Carte tipărită
339 / D
1.Normal
La raft
0
481153
Împrumut
Împrumut
Carte tipărită
339 / D
1.Normal
La raft
0
Cuprinde:
Evaluări
Exportă
Filiala de unde se ridică
Vă rugăm să schimbaţi parola