- Brand simple: cum reuşesc cele mai bune branduri prin simplitate
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Adamson, Allen P. Traducător: Sofonea, Mihaela Responsabilitate: Allen P.Adamson ; traducere de Mihaela Sofonea Editura: Publica Locul publicării: Bucureşti Anul Ediției: 2009 ISBN: 978-973-1931-10-4 Descriere: 334 p. Limba: Română Subiect: publicitate Subiect: IBM Subiect: mass-media Subiect: reclamă Subiect: marketing Subiect: mărci de comerţ Subiect: branduri Clasificare: 659.126 Clasificare: 347.772:658.8
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
489282
|
T - Sala de lectură
|
Consultare
|
Carte tipărită
|
65 / A
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică