- Statutul și semnificația conceptului de metodă în sistemul activității didactice
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: analitic (parte componentă) Autor: Cerghit, Ioan Limba: Română În: Metode de învăţământ/ Ioan Cerghit. Bucureşti, 1980. p. 9-42 Subiect: învăţământ Subiect: metode de învăţare Subiect: evaluare Note conţinut (cuprins): Metoda - o cale de optimizare a acțiunii de instruire (p. 9-16), Metodologia didactică în perspectiva analizei sistemice a procesului de învățământ. Criterii de determinare a metodelor (p. 17-38): Metoda - raportată la structura și cerințele acțiunii didactice, Variația și consensul metodelor în raport cu obiectivele acțiunii instructive, Condiționarea metodei de către „subiecții” acțiunii pedagogice, Unitatea organică dintre conținutul și metodele învățământului, Fundamentarea metodelor pe cerințele principiilor didactice, Metodele și dotarea didactico-materială a școlii, Metodele și formele de organizare a procesului de învățământ, Intervenția și dependența metodei de desfășurarea secvențională a acțiunii didactice, Evaluarea - funcție corectivă și orientativă în determinarea metodologiei didactice.
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică