- Psihosociologia publicității : despre reclame vizuale
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Chelcea, Septimiu Responsabilitate: Septimiu Chelcea Editura: Polirom Locul publicării: Iași Anul Ediției: 2012 ISBN: 978-973-46-1806-4 Descriere: 204 p. Note: Bibliogr. Limba: Română Serie: Collegium; Psihologie Subiect: psihologie socială Subiect: publicitate Clasificare: 316.6: 659.1
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
540447
|
T - Sala de lectură
|
Consultare
|
Carte tipărită
|
316 / C
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică