- Obiectivele procesului de predare-învățare
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: analitic (parte componentă) Conducătorul grupului ştiinţific: Ionescu, Miron Conducătorul grupului ştiinţific: Bocoş, Muşata Limba: Română În: Tratat de didactică modernă/ coord.: Miron Ionescu, Mușata Bocoș. Piteşti, 2001. p. 145-170 Subiect: didactică modernă Subiect: predare-învățare Subiect: taxonomie Note conţinut (cuprins): Punerea problemei (p. 145), Tipologia și derivarea obiectivelor pedagogice (p. 146-149), Taxonomii și inventare ale obiectivelor pentru domeniul cognitiv (p. 150), Principii de stabilire a taxonomiilor (p. 150-153), Aportul psihologiei cognitive pentru un învățământ „strategic” (p. 154-155), Dezvoltarea proceselor metacognitive - obiectiv formativ esențial pentru optimizarea predării-învățării (p. 156-158), Operaționalizarea obiectivelor pedagogice (p. 159-165), Obiective formative din domeniul afectiv și motivațional (p. 166-167).
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică