- Politici și strategii de marketing utilizate în mediul online
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Tălpău, Alexandra Autor: Brătucu, Gabriel Responsabilitate: dr.ec. Alexandra Tălpău, prof.univ.dr.ec. Gabriel Brătucu Editura: Editura Universităţii Transilvania Locul publicării: Braşov Anul Ediției: 2014 ISBN: 978-606-19-0406-8 Descriere: 237 p. Note: Bibliogr. Limba: Română Subiect: marketing online Clasificare: 658:004
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
537567
|
T - Sala de lectură
|
Consultare
|
Carte tipărită
|
65 / T
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică