- Marketing intern şi internaţional : concepte, metode şi instrumente analitice pentru decizii
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor secundar: Demetrescu, M.C. Responsabilitate: volum prefaţat, comentat şi coordonat de M. C. Demetrescu Editura: Editura Politică Locul publicării: Bucureşti Anul Ediției: 1976 Descriere: 556 p. : fig., diagr. + 1 f. pl. Limba: Română Serie: Biblioteca organizării şi conducerii ştiinţifice Subiect: marketing Clasificare: 339.138 Clasificare: 082.1 Biblioteca organizării şi conducerii ştiinţifice
Unităţi
- 3 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
117831
|
T - Sala de lectură
|
Consultare
|
Carte tipărită
|
339 / M
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
117832
|
Împrumut
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
339 / M
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
321372
|
T - Sala de lectură
|
Consultare
|
Carte tipărită
|
339 / M
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 3 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică