- Branding : cum se construieşte bunul cel mai de preţ al unei companii
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Sexton, Don Traducător: Georgescu, Cătălin-Alexandru Autorul introducerii etc.: Trump, Donald J. Responsabilitate: Don Sexton ; cuvânt înainte şi cap.1 de Donald Trump ; traducere din limba engleză de Cătălin-Alexandru Georgescu Editura: Curtea Veche Locul publicării: Bucureşti Anul Ediției: 2012 ISBN: 978-606-588-290-4 Descriere: 320 p.: f.il. Limba: Română Serie: Capital Subiect: reclamă Subiect: marketing Subiect: branduri Subiect: afaceri Subiect: investiţii Subiect: management Subiect: antreprenoriat Clasificare: 082.1 Capital Clasificare: 65.012.4 Clasificare: 658.8 Clasificare: 659.126 Clasificare: 339.138
Unităţi
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
497032
|
T - Sala de lectură
|
Consultare
|
Carte tipărită
|
65 / S
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
513882
|
Împrumut
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
65 / S
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică