- Managerul de produs: strategie, metode, instrumente, perspective
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Hugues, Michel Traducător: Buhuş, Elena Responsabilitate: Michel Hugues ; traducere de Elena Buhuş Editura: Rentrop & Straton Locul publicării: Bucureşti Anul Ediției: 2004 ISBN: 973-8154-34-0 Descriere: 232 p. Limba: Română Subiect: produs (marketing) Subiect: marketing Subiect: management Clasificare: 65.012.4:339.138
Unităţi
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
465653
|
T - Sala de lectură
|
Consultare
|
Carte tipărită
|
65 / H
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
465654
|
Împrumut
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
65 / H
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică