- Demersuri tipice și creative în instrucția școlară și autoinstrucție
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: analitic (parte componentă) Conducătorul grupului ştiinţific: Ionescu, Miron Conducătorul grupului ştiinţific: Bocoş, Muşata Limba: Română În: Tratat de didactică modernă/ coord.: Miron Ionescu, Mușata Bocoș. Piteşti, 2001. p. Subiect: didactică modernă Subiect: lecţie Subiect: proiectare didactică Subiect: taxonomie Note conţinut (cuprins): Precizări terminologice (p. 297), Formele de organizare a procesului didactic - abordare diacronică (p. 299-303), Tipologia formelor de organizare a procesului didactic - abordare sincronică (p. 304-307), Lecția - formă de activitate a binomului profesor-elev (p. 308-315), Proiectarea demersurilor instructiv-educative la nivel micro (p. 316-328), Alternative pedagogice instituționalizate în sistemul de învățământ din România (p. 329-321), Investigații experimentale referitoare la organizarea și desfășurarea lecției/activității didactice (p. 332-347).
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică